Fortsättning på projekt Friggebod i Beddinge

I går var Micke och satte in de nymålade ytterfönstren i friggeboden i Beddingestrand. Huset som ska ligga på tomten kommer att få röda fönster och då passar det ju att friggebodens fönster är i samma färg.

Vilken färg huset ska få är inte helt bestämt ännu, men nu kan man ju snart börja måla friggeboden för att se vad som passar. Bra att ha ett hus att testa på innan det riktiga kommer (i vecka 10)

På insidan är fönstret dock vitt.  Så fin frigga att man skulle kunna bo där ju!



Kommentarer
Postat av: Aggie

Skulle jag mycket väl kunna tänka mig att bo i! Ha sån där s.k. egentid där, ligga och fundera på meningar och sånt.....

Kramar

p.s. har gjort ett inlägg om din tävling. Själv filar jag på detaljerna men skall nog få till det....d.s.

2011-01-13 @ 23:43:13
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Vivi

Hahaha nej det var jag som kommenterade själv.....hehehehe ja man vet aldrig det kan ju finnas fler Vivi än vi...

2011-01-14 @ 17:14:32
Postat av: Anonym

Så fin friggebod! Ska bli kul att se huset som hör till:)

Trevlig helg!

Kram Jennie

2011-01-14 @ 18:35:33
URL: http://skogslunden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0