Köksbutik klar!

I onsdags hade vi lite invigning för leverantörer och närmast sörjande, och i helgen öppnade vi för allmänheten. Tyvärr kan jag inte påstå att det blev rusning efter våra kök, men några kom, och det var kul! Hoppas att fler hittar hit efterhand.
Tänkte att här var några nyfikna som gärna vill se hur butiken ser ut, vassegoa:

Här ser ni det underbara Kungsäter Exklusivköket, med massiva trästommar och golv och klinker från Stiltje. Visst är det ett kök man gärna skulle vilja bli bjuden på middag i.. Jag älskar känslan och stämningen i detta kök!

För den riktigt modige har vi satt in ett rött Greppakök. Kanske mest ett utställningskök, men en riktigt "eyecatcher". Luckorna och stommarnas sidor går att få i pricip valfri färg. Elegant och snyggt.

LESS-köket är det striktaste köket vi har, bara enfärgade likadana luckor, oavsett vad som döljs bakom, lådor, diskmaskin eller skåp, allt ser lika ut på utsidan. Otroligt modern känsla och med den fräcka vita Silestoneskivan med nedsänkt vask blir intrycket nästan futuristiskt.

Dalboköket ger ett hemtrevligt intryck även i butiken. Här trivs jag allra bäst. Detta kök är ett funktionskök, vilket betyder att om ni kommer och hälsar på så lovar jag att bjuda på kaffe i detta kök:)

Hoppas att ni vill komma och hälsa på.

En liten sittgrup för gäster har vi fixat till. Där kan vi sitta och prata om vilka kök ni gillar bäst.. :)

Gilla vår nya sida på facebook och få all information om extraerbjudande och öppethållande först av alla.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad kul att få en glimt av er kökbutik! Så fint! Exklusivköket är fantastiskt vackert, men jag känner som du; Dalboköket vill man bara vara i - wow så fint det är! Lycka till!

Kram Jennie

2012-04-09 @ 09:43:16
Postat av: Lisa

Så många härliga kök och i olika stilar dessutom! Där borde ju finnas något för alla smaker! Så fint ni har ordnat! Grattis och lycka till!

Kram

Lisa

2012-04-09 @ 11:27:27
URL: http://lisashus.blogspot.com
Postat av: Andriette

Vad jattefint!

Du har ju varldens finaste kok hemma redan (har sett foton pa gamla Karlson Hus siten), sa jag anade att det skulle vara fina kok i ert nya projekt ocksa!!!

(Forsta koket blev snabbt min favorit)

Bor i Wales ytterligare ett ar, sa kan inte 'komma forbi', men onskar Er jattelycka till!

Andriette

2012-04-09 @ 13:59:43
Postat av: Annica

Vilka härliga bilder och vilka underbara kök. Nu vill jag ju bara byta kök fast vårat bara är fyra gammalt =)

Lycka till!

Kram Annica

2012-04-09 @ 15:16:51
URL: http://annicaostlund74.blogspot.se/
Postat av: Petronella

Jättefint!



Jag lovar att komma på kaffe om jag har vägarna förbi :) Kramar

2012-04-10 @ 18:17:08
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0