Alltid du

Ni vet Pernilla, hon skrivarmamman. Med den gamla bloggen Skrivarmamma och med den nya "Pernilla Alm".
Kommer ni ihåg (ni som kanske följde då, men inte gör det längre) att hon höll på att skriva en bok. Det var väl liksom därför bloggen hette Skrivarmamma. Vet ni att hon fått boken utgiven? Printz Publishing ger ut den om den kommer snart. Typ om en månad eller så. Spännande va? Finns att köpa på adlibris, när den har kommit alltså.

Klicka på bilden och köp den.

Jag längtar så efter att få läsa den, efter flera år av väntan, man har ju liskom varit med på resan länge..
Grattis Pernilla och Lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: vivi

så kul, verkligen spännande! kram Vivi

2012-02-13 @ 22:07:32
Postat av: Vilma

Så kul. Det är kul när man liksom varit med från början. Jag ska också köpa den.

Kram

Vilma

2012-02-14 @ 09:21:11
URL: http://www.vimsingen.blogspot.com
Postat av: Aggie

Nej, känner inte till henne och hennes blogg men det var kul att höra. Däremot känner jag ganska väl till Pia Printz och dom böcker hon hittills gett ut har varit urbra, så......den här lägger jag till i min lista.

Tack för tipset!

Kramar

2012-02-14 @ 12:04:33
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men sötnos. Tack! Och ni andra också, vad gulliga ni är!

Den kommer ut den 4 maj så lite mer än en månad är det tyvärr.

Lite jobbigt att ni har väntat så länge - hoppas att ni inte har höjt förväntningarna till ouppnåeliga höjder. ;)

KRAM!

I sommar ses vi Vivi!

2012-02-14 @ 21:57:24
URL: http://www.pernillaalm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0