Märkligt

Ni är fantastiska! Trots att jag inte gjort ett enda inlägg på en månad, är det ca 100 personer här om dagen. Jag vet inte varför jag inte bloggar längre, saknar det faktiskt. Men ni ska veta att även om jag sällan skriver kommentarer, så är jag runt och läser många av era bloggar fortfarande. Det är bara det att jag ofta gör det på telefonen, och det är så bökigt att kommentera där..
Ska gå igenom lite bilder och se om det finns något att berätta. Kanske blir det ett riktigt inlägg senare i helgen..

Kommentarer
Postat av: Helene Langborg

Ja bloggvärlden är kul :-)

Min gamla blogg där jag inte gjort ett inlägg på över 1,5 år har över 300 besök i veckan. Fattar inte hur det kommer sig, men antar att de söker på ngt man skrivit om och hamnar där. Ser att några av dem kommer till min aktuella genom den :-)

Kram Helene

2012-09-08 @ 11:12:05
URL: http://ullevidsdal.blogspot.com.
Postat av: sofia

hejhej!

2012-09-08 @ 15:27:40
Postat av: Paula

Hurra för fler inlägg!!

2012-09-11 @ 07:21:42
URL: http://paulaplink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0